Fundraising 2010/Kartika Appeal/yue

From Meta, a Wikimedia project coordination wiki

Kartika[edit]

  • 請睇吓:
  • 維基百科編者賈迪卡
  • 嘅個人呼籲
  • 維基百科編者賈迪卡嘅訊息

一千三百三十萬同零。

每天幾多人上維基百科搵料?超過一千三百三十萬。佢哋上呢個全球第五大網站要畀幾多錢?一個仙都唔使。

呢個就係維基百科嘅寫照。

再無一個更好嘅方式能夠更加令世界各地嘅人自由咁分享。唔單只係傳播事實同資料,仲係一齊寫文,令每篇文都清晰準確。

不過,維基百科最特別嘅地方係所有知識都係由志願者分享同修改。同埋因為維基百科無廣告,寫同用維基百科嘅我哋都要捐錢去保護同維持佢。

呢個就係維基百科每年搞籌款嘅原國。呢個係一個機會等依賴維基百科嘅大家一齊維繫我哋嘅成果。

我今年已經捐咗錢,希望你都而家捐。20美金、30歐羅、4000日圓都好,又或者你想捐幾多就捐幾多。

我當初響維基百科寫文,係因為我發現我個話有好多知識都未有人寫。我寫文唔係因為想人讚我,而係我在乎我嘅文化,想盡我能力同更多人分享。

世界各地嘅人每日都做緊同一樣嘢,係令維基百科咁寶貴嘅地方。

請你今日捐錢,令維基百科更勁。

多謝晒!

賈迪卡,印尼耶加達