Anunciu del Selector universal de llingua

From Meta, a Wikimedia project coordination wiki
This page is a translated version of the page Announcement Universal Language Selector and the translation is 100% complete.
Iconu del SUL nel área d'enllaces ente llingües

El Selector universal de llingua (SUL) ufre una manera flexible de configurar y xestionar les preferencies d'idioma, como la llingua de la interfaz, fontes, y métodos d'entrada (mapes de tecláu). A partir del 11 de xunu de 2013, el SUL va tando disponible pa toles wikis de Wikimedia en 5 fases.

Agora ta activu en más de 150 wikis da Wikimedia, incluyendo la Wikipedia n'inglés y Wikimedia Commons.

El 9 de xunetu de 2013, el despliegue del selector universal de llingües tará completu al ponelu a disposición del restu de wikis de Wikimedia (fase 5).

Ónde alcontrar el Selector universal de llingua

Iconu del SUL na barra de ferramientes personal

El SUL pue tar visible de dos maneres: Na barra llateral como un iconu de rueda dentada pa les wikis con versiones de llingua, como Wikipedia, o na barra de ferramientes personal na parte d'arriba de les páxines wiki pa les wikis ensin versiones de llingua, como Wikimedia Commons y Meta-Wiki. Al calcar nel iconu abrese'l panel de preferencies d'idioma que pue usase pa configurar les preferencies de visualización y entrada. Basandose nel allugamientu xeográficu de los usuarios, presentase un conxuntu inicial de preferencies de llingua. Los usuarios puen configurar los métodos d'entrada y les fontes que quieran usar. Los usuarios con sesión aniciada tamién puen camudar la llingua de los elementos del menú de MediaWiki.

Por favor vea la descripción de les carauterístiques del Selector Universal de Llingua o les Preguntes frecuentes pa una información más detallada.