Image filter referendum/Vote interface/ast

From Meta, a Wikimedia project coordination wiki
El referéndum finó'l 30 d'agostu de 2011. Nun s'aceutarán más votos.
Los resultaos s'anunciaron el 1 de setiembre de 2011.

Referéndum pa peñera d'imaxes

Organización

Esti ye'l testu de la interfaz de votación específicu pa esti referéndum. Traduz too menos los títulos de les seiciones (== ==).

Title[edit]

Referéndum Wikimedia 2011

Jump text[edit]

Esta votación se producirá en sirvidores operaos por SPI. Calca nel botón d'abaxo pa treslladate al sirvidor de la votación.

Ballot questions[edit]

Lo que vien darréu ye'l testu de la papeleta del referéndum:

Entamu

El Conseyu d'Alministradores vien d'encargar a la Fundación Wikimedia que desendolque y encadarme una carauterística pal anubrimientu personal d'imaxes.

L'envís ye posibilitar que los llectores puedan anubrir con facilidá les imaxes de los proyeutos de Wikimedia que nun quieran ver, bien na primera vista de la imaxe o bien por adelantáu cola configuración de preferencies individuales. Se quier que la carauterística beneficie a los llectores dando-yos mayor eleición, y con esi envís tien de facese tolo amigable y cenciella que se pueda. Tien de facese tamién tan fácil como se pueda pal sofitu de los editores.

La carauterística se desendolcará pa, y s'encadarmará en, tolos proyeutos. Quier ser culturalmente neutral ya inclusiva. Nun desaniciará de mou permanente denguna imaxe: namái va soverales de la vista de quienes lo pidan.

Pal so desendolcu, tenemos creao dellos principios direutores, pero habrá que llegar a compromisos nel procesu de desendolcu. P'ayudar a los desendolcadores al facer esos compromisos, te pidimos la to ayuda pa valorar la importancia de caún.

Entrugues

Nuna escala de 0 a 10, onde 0 ye mui en contra, 5 ye neutral y 10 ye mui a favor, da la to opinión tocante a lo siguiente:

  • Ye importante pa los proyeutos de Wikimedia ufrir esta carauterística a los llectores.
  • Ye importante qu'esta carauterística la puedan usar los llectores identificaos y non identificaos.
  • Ye importante que l'anubrimientu pueda desfacese: los llectores han de tener encontu si deciden camudar d'opinión.
  • Ye importante que los individuos puedan marcar o informar de les imaxes qu'alcuentren controvertíes, y qu'entá nun tean categorizaes como tales.
  • Ye importante que la carauterística permita a los llectores escoyer aína y de mou fácil les tribes d'imaxes que quieren anubrir (p.ex., 5-10 categoríes), col envís de que la xente pueda escoyer, por exemplu anubrir les imaxes sexuales pero non les violentes.
  • Ye importante que la carauterística seya culturalmente neutral: no posible, habría de procurar reflexar un puntu de vista global o multi-cultural de que imaxes son potencialmente controvertíes.

Tamién pues escoyer "?" si pienses que nun tienes información bastante pa responder.

Observaciones

Si quies dexar un comentariu, pues escribir fasta 250 pallabres nel espaciu d'abaxo. Pues escribir na llingua que prefieras, pero apreciaríamos una traducción al inglés del to comentariu nel segundu cuadru si ye posible. Si nun pudieres traducilu, nun te preocupes. Yá consiguiremos traducilu y lleelu. Tolos comentarios van lleese con procuru y tresmitise.