Khai Sotbeang Wukimedia/2022/Á̱nietcatcuk
Sot-á̱niet Wukimedia ji na koot tswák ji̱ nhyiat cucuk sweang di̱ Sot ji kyiak neet ma̱ a̱tuk 23 Zwat A̱ni̱nai a̱lyia̱ 2022, ba̱ng si̱ tat a̱tuk 6 Zwat A̱kubunyiung a̱lyia̱ 2022. Si̱ huni yet a̱wat mbeang á̱niet ba̱ na yong nang á̱ghyi a̱ni, á̱niey neet a̱ka̱vwuo vwuon, a̱yaagwak Sot ji nang á̱niet ba̱ nyian nta̱m dundung a̱ni.
Lyulyoot á̱nietcatcuk hu
- Michał Buczyński
- Shani Evenstein Sigalov
- Tobechukwu Precious Friday
- Kunal Mehta
- Farah Jack Mustaklem
- Mike Peel
Á̱lyiat á̱nietcatcuk na
Á̱nietcatcuk ba na shim á̱lyiat na̱ khwi nani tazwa cat cuk mba hu. Á̱lyiat a̱tyucatcuk na na swak la̱mba swáng a̱lyiat ku shyia̱ a̱tatak ka, ku byia̱ a̱kuu swáng a̱lyiat 1400 a̱ni bah:
- Á̱son a̱lyiat / Nam-a̱lyiat cat cuk. (Na̱ si̱ mi̱n swak swáng a̱lyiat 150)
- Jhyet mi̱ nta̱m Wukimedia na, mi̱ di̱ yet memba susot-nta̱m Wukimedia ku susot-a̱meang, naat mbwuot nang a̱tyujhyi a̱guguut Wukimedia, ku yet kap sot-nta̱m ji̱ yet a̱guguut Wukimedia a̱ni. (Na̱ na swak swáng a̱lyiat 100 bah)
- Sot ji ka nnwuan yet a̱gwak di̱ nfam mumwang-ta̱m nang ta hwa a̱ni. (Na̱ na swak swáng a̱lyiat 150 bah)
- Mumwang-nkai sot-nta̱m ma̱ng tyong nkyang
- Enterprise-level platform technology and/or product development
- Public policy and the law
- Social data science, big data analysis, and machine learning
- Lived experiences in the world. We are especially interested in reading about lived experiences in the regions of Africa, South Asia, East and South East Asia & Pacific, and Latin America & Caribbean. We believe that experience in these regions could help expand the board’s ability to fulfill the movement strategy goal of more equitable participation, although we recognize that other experiences may also provide important contributions. (250 words maximum)
- Cultural and linguistic fluency with regions and languages additional to your native region and language. Intercultural awareness helps build bridges in our multicultural community. (250 words maximum)
- Experience as an advocate for creating safe and collaborative spaces for all and/or experience in situations or contexts of censorship, repression, or other attacks to human rights. (250 words maximum)
- Experience in relation to (or as a member of, to the extent you choose to share) a group that has faced historical discrimination and underrepresentation in structures of power (including but not limited to caste, race, ethnicity, colour, national origin, nationality, gender identity, gender expression, sexual orientation, age, religion, language, culture, education, abilities, income and environment). (250 words maximum)
The Analysis Committee will rate candidates with a gold/silver/bronze framework. This rating will be used to provide input to the affiliate organizations when they plan their vote. The details of the evaluation of each candidate will not be shared.
After the six candidates have been selected during the affiliate organization voting process, the ratings of each selected candidate will be published to inform the community vote. This process aims to find the best balance between sharing useful information and minimizing unnecessary exposure of candidates.
Neet mi̱ gbangbang, á̱nietcatcuk ka nshim lyiri̱m hu nang sot-á̱niet ji ni̱ ndyiri̱m a̱ni.
Shim ghwughwu a̱guguut di̱ lyiri̱m sot-á̱niet hu.
A̱kuu njen nang nghwughwu a̱guguut na ku nkyiak a̱ni yet 53:24; a̱kuu swáng a̱lyiat wu, laai ghwup swáng a̱lyiat 7300. Ka̱ a maai a fang si̱ ku na nswak swáng a̱lyiat 130 kuzang miti (~cet mman na̱ ku tat ndyia̱ swak ma̱ng a̱tat a̱ni bah), fang hu na lan.
A̱cak njen kampen ka
The campaign period in the election is a time to prepare to vote. Voters will learn more about candidates by reading their statements in their applications, attending events to hear from the candidates, and reading their answers to community questions.