User:Abraham Taherivand (WMDE)

From Meta, a Wikimedia project coordination wiki
Abraham Taherivand
Abraham Taherivand
Executive Director, Wikimedia Deutschland
I used this account when doing things in my capacity as an employee of Wikimedia Deutschland as the Executive Director.


Ich war Geschäftsführender Vorstand des Vereins Wikimedia Deutschland e. V. bis einschließlich 31. Mai 2021. Dieses Benutzerkonto wurde ausschließlich für Bearbeitungen in Wikimedia-Projekten genutzt, die ich in meiner Funktion und / oder im Auftrag und Namen von Wikimedia Deutschland vorgenommen habe.

About me

Hi! I'm Abraham.

My work

I worked for Wikimedia Deutschland as the Executive Director until 31st May 2021.

Disclaimer: This account was used for my work for Wikimedia Deutschland.

Contact me

User language
de-N Dieser Benutzer spricht Deutsch als Muttersprache.
en-4 This user has near native speaker knowledge of English.
fa-2 این کاربر فارسی را در حد متوسط می‌فهمد.
fr-2 Cet utilisateur dispose de connaissances intermédiaires en français.
Users by language