User:MINQI

From Meta, a Wikimedia project coordination wiki

你好,欢迎来到我的用户页。

我出生于上海,并学士留学于欧洲。我喜欢美食游历过不少国家。因为目前中文维基因为某些政治、意识形态原因而造成有失偏颇甚至误人子弟,所以我开始参与编辑和修改。

Welcome to my homepage.

I was born in Shanghai and study in Europe——Germany. I love gourmet( I think I can cook good too) and traveled many countries(sure, most are europen countries). I beginned to edit wiki because I unintentionally found something was totally wrong in zh.wiki because of politics and ideology. So I tried to improve it.

Herzlich willkommen!!!

Meine Heimat ist Shanghai und ich studiere Bachelor in Deutschland. Ich liebe Delikatessen(ich glaube ich kann auch gut kochen) und Reisen(natürlich meisten sind europäischen Länder). Ich fing die Redaktionsarbeiten in Wiki an, weil ich unabsichtlich es gefunden habe,dass wegen Politik und Ideologie ein paar Dings ganze falsch waren. Dann ich möchte es verbessern.