Admin activity review/2013/Notice to inactive right holders/ast

From Meta, a Wikimedia project coordination wiki

El to estáu como alministrador[edit]

Bones. Soi un steward. Vien d'adoptase de recién por consensu comunitariu una nueva política no tocante a la retirada de "permisos avanzaos" (alministrador, burócrata etc.). D'alcuerdu con esta política, los stewards tan revisando l'actividá de los alministradores nes wikis que nun tienen una política d'inactividá.

You meet the inactivity criteria (no edits and no log actions for 2 years) on xxwiki, where you are (an administrator / a bureaucrat / a bureaucrat and administrator). Since that wiki does not have its own administrators' rights review process, the global one applies.

Si t'interesa caltener los permisos, tendríes d'avisar a la comunidá de la wiki de que los stewards t'informaron de la to inactividá. Dempués del alderique comunitariu, si la comunidá quier que caltengas los permisos, comunícate colos stewards en m:Stewards' noticeboard, y enllaza l'alderique de la comunidá llocal, onde espresen el so deséu de que caltengas los permisos, y qu'amuese una necesidá continua de caltenelos.

Los stewards valoraremos les respuestes. Si nun hai respuesta pasáu aproximadamente un mes, procederemos a retirate los permisos alministrativos. En casu de dulda, valoraremos les respuestes y devolveremos la decisión a la comunidá llocal para que la comente y revise. Si tienes dalguna entruga, comunícate con nós en m:Stewards' noticeboard.

Candialmente, (firma).