Monuments of Spain Challenge/background/ast

From Meta, a Wikimedia project coordination wiki

en | es | +/-


Retu de los Monumentos d'España (Monuments of Spain Challenge)
Del 1 al 31 d'ochobre de 2014

Una esplicación de por qué faemos esto.

El Retu de los Monumentos d'España tien la intención d'ameyorar la conocencia de la riqueza arquitectónica d'España facilitando información sobre la mesma en tantes llingües como sía posible. España ye famosa pola so amplia y variada cultura, que se reflexa en monumentos de too tipu, dende Atapuerca hasta Gaudí.

Por aciu Wiki Loves Monuments atropóse una gran colección d'imaxes de castiellos, ilesies, palacios y munchos otros llugares maraviyosos distribuyíos por tola xeografía española. Esperamos que les uséis nos vuesos artículos. O tamién podéis tomar vós mesmos les imaxes que falten en Wikimedia Commons pa añedir a los artículos esistentes. Con miles de monumentos pa escoyer, podéis entamar vuesa mesma estratexa.

La idea orixinal d'esti proyectu surdió y ta basada en bona parte en Umepedia Challenge. Dellos de nós participamos nesa competición entamada por Wikimedia Sverige, el capítulu suecu de Wikimedia, y dellí sacamos la idea inicial, qu'hubo que modificar porque, yá se sabe, Spain is different. Tamién la organización del Repte 2014 por Amical Wikimedia foi una fonte d'idees y motivación pa esti concursu.


Monumentos d'España / Monuments of Spain ye frutu de la collaboración d'un grupu de Wikimedistas qu'usen diverses llingües. La nuesa esperanza ye qu'esti concursu lleve a la realización de numberosos artículos qu'amuesen lo estraordinaria que ye la nuesa comunidá y que dea llugar a la realización de más collaboraciones y más interés mediáticu.

Munches gracies a toos,

B25es (en nome del equipu del proyectu Monuments of Spain Challenge)

Detalles del concursu
Monuments of Spain Challenge
Antecedentes
Monuments of Spain Challenge
Premios
Participantes
Participantes
Ayuda
Si tiene cualquier pregunta sobre este concurso, por favor añádala en la página de discusión