Collecha de fondos 2012/Traducción/Llamáu d'Isaac

From Meta, a Wikimedia project coordination wiki
This page is a translated version of the page Fundraising 2012/Translation/Isaac appeal and the translation is 100% complete.

Banner

  • Por favor, llei:
    Una solicitú personal del
    editor de Wikipedia Isaac Kosgei

Appeal

Del editor de Wikipedia Isaac Kosgei

El conocimientu ye pa toles persones, incluyendo les que nun tienen accesu a Internet. Anguaño, les más de les escueles de Kenia tienen ordenadores. Pero en munches entá falta l'accesu a Internet, especialmente nes partes más remotes del mio país.

Como voluntariu de Wikipedia, la mio principal contribución ye distribuyir la versión ensin conexón de Wikipedia. Esta ye una versión de Wikipedia sólo de testu que se pue usar ensin conexón a Internet.

Viaxando n'autobús públicu y taxi, armaos sólo con CDs, llápices USB, un portátil y un proyeutor, los mios collacios y yo visitamos escueles per toa Kenia.

Instalamos Wikipedia nos ordenadores de la escuela y amosamos a los profesores el funcionamientu del proyeutu. Dempués facemos una demostración pa tola escuela usando'l proyeutor y damos una charra sobro la importancia de Wikipedia.

Los profesores dicen qu'esti proyeutu camudó les vides de miles d'escolinos y que ta revolucionando la educación en Kenia. Los escolinos siempre tán animaos y agradécennos abondo lo que ficimos.

Gracies a Wikipedia (y a dellos viaxes en bus llargos y polvorientos) toa una xeneración d'escolinos tien agora accesu a la mayor enciclopedia del mundu. Pa min, esta ye la meyor cosa que pasó enxamás.

Cuando dones a Wikipedia, tas camudando'l mundu. Gracies dende lo fondero del mio corazón.

Isaac Kosgei
Estudiante d'Empresariales y voluntariu de Wikipedia